I tak właśnie decyzja zapadła, dzisiaj zakupiłem szyby, J9 poszła do blacharza, a ja rozglądam się na spokojnie za J7. Mam tylko małą zagwozdkę - po czym poznać wersję HD o której piszecie - po silniku 4.2? Znalazłem coś takiego - wygląda na igłę i w dodatku blisko mnie ale rozumiem, że to nie o to chodzi ?kmiecio pisze:jak fura tylko do orania a czarne to tylko do tankowania to pod prostuj na tyle dach aby szybę wkleić, boczne szyby uzupełnij i katuj aż do śmierci zawodnika (j9), w między czasie złap fajną j7 i już, j8 jest droższe w utrzymaniu i bardziej podatne na usterki przy takim traktowaniu.
a tego powyżej spytaj czemu j7 jeździ a nie j12
Czas na nową sztukę!
Moderator: luk4s7
Re: Czas na nową sztukę!
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 20 sie 2019, 18:11
Re: Czas na nową sztukę!
hd jest na resorach i ma inną maskę.kierunki i postojowe są obok grilla.pytanie czy chcesz iść w lekkość czy nie.
Re: Czas na nową sztukę!
Nie pchaj się w resory, drogie w wymianie a zamienniki siadają bo są z plasteliny.
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 20 sie 2019, 18:11
Re: Czas na nową sztukę!
buggie możesz obejrzeć mojego hzj niedaleko czchowa dunajcem trochę niżej mieszkam
Re: Czas na nową sztukę!
Dobra, już widzę różnicę
wersja Heavy Duty
https://www.youtube.com/watch?v=W3du-9lnYXE
https://www.youtube.com/watch?v=vhKhhyI8eR0
wersja Light Duty
https://www.youtube.com/watch?v=jZwkzg1OjfI
https://www.youtube.com/watch?v=a6hrQGaHf_g
https://www.youtube.com/watch?v=ZtZzFDP7X14
Przeglądnąłem nasze popularne polskie serwisy ogłoszeniowe, ale żadnej HD nie znalazłem. Na mobile.de może 2 sztuki w średnim stanie. Widzę, że będzie ciężko.
link - HZJ73
link - PZJ70
PS. to ile te oryginale resory mogą kosztować?
wersja Heavy Duty
https://www.youtube.com/watch?v=W3du-9lnYXE
https://www.youtube.com/watch?v=vhKhhyI8eR0
wersja Light Duty
https://www.youtube.com/watch?v=jZwkzg1OjfI
https://www.youtube.com/watch?v=a6hrQGaHf_g
https://www.youtube.com/watch?v=ZtZzFDP7X14
Przeglądnąłem nasze popularne polskie serwisy ogłoszeniowe, ale żadnej HD nie znalazłem. Na mobile.de może 2 sztuki w średnim stanie. Widzę, że będzie ciężko.
link - HZJ73
link - PZJ70
PS. to ile te oryginale resory mogą kosztować?
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Czas na nową sztukę!
Wojtek post wyzej proponuje swojego Hzj. Condo ceny resorow, sa troche drozsze od sprezyn ale bez przesady. Za to resory pelnia role wahaczy i wymieniajac je razem z gumami mamy praktycznie nowe zawieszenie.
Re: Czas na nową sztukę!
bierz j7 w wersji LD czyli sprężyny i mniejszy silnik, znajdziesz szybciej i taniej, jeśli ma być fura do katowania a nie na onanizację to po co pchać się w niewygodnego ciężkiego drogiego kloca. Do lj-tki masz tańsze części i dostępne praktycznie od ręki. Do wersji HD każdy Ci powie że ma od ręki albo 3 dni czekania a w praktyce wychodzi 2-4 tygodni czekania. Na wyprawy i ciężkie długie wyjazdy bardziej niezajebliwa jest j7 w wersji HD a na Twoje zapotrzebowanie mała zwinna lj-ta którą i tak Ci będzie ciężko zabić.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Czas na nową sztukę!
ty nie patrz na swój styl jazdy.
lj70 jest fajna bo zgrabna i gibka ale brak mocy niestety troszkę dyskwalifikuje w cięższych próbach, choć trakt janowski spokojnie przejeżdża
a i rajdy na pudle punktowaliśmy i na kołach zawsze wracaliśmy
lj70 jest fajna bo zgrabna i gibka ale brak mocy niestety troszkę dyskwalifikuje w cięższych próbach, choć trakt janowski spokojnie przejeżdża
a i rajdy na pudle punktowaliśmy i na kołach zawsze wracaliśmy
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 20 sie 2019, 18:11
Re: Czas na nową sztukę!
https://www.youtube.com/watch?v=2RwwZqicNP0 zobacz to.ja katowałem 2lt2 i dało radę.raz tylko przez głupotę ugotowałem silnik...zawiasu nie zajechałem,mostów i skrzyni też nie...ale rolka 5krotna mi się trafiła.teraz jest hzj.to inna kultura jest ,no i nie do zagnojenia .do udupienia auta tylko lj,no chyba ze ci nie szkoda dychy euro (10 000euro) różnica też taka że hzj bez reduktora wytyczałem drogę przez młodnik,żeby traktorkiem bezpiecznie drzewo zwozić,szedł przez brzózki jak kraz lekkim raczej nie zrobisz takiego numeru.jak to tu gdzieś ktoś kiedyś napisał reduktor to w jakiejś extremie chyba tylko.... i taka jest prawda .nie piszę o bj bo nie mam doświadczeń ale chodzi mi o hzj.generalnie za ładnego jl cokolwiek zrobionego dziś liczą 20 25 koła więc i tego by mi było szkoda.ps na podkarpaciu wisi już parę ładnych lat hzj czarny z wysokim dachem (z nl jest)
52 koła liczą.a mojego dalej możesz obejżeć 15 min od czchowa jest.chodzi tylko o oglądanie
52 koła liczą.a mojego dalej możesz obejżeć 15 min od czchowa jest.chodzi tylko o oglądanie
Re: Czas na nową sztukę!
Ja tam zawsze będę polecał HZJota. Tyle co nim wyprawiałem zabawowo i roboczo to żadne auto nie wytrzymałoby - do tej pory.
Resory - owszem twarde. Do katowania bez rewersów ani rusz. Ale to auto na długo zapadnie mi w pamięci po kilku latach użytkowania.
Tyle ziemi na raz do ogrodu to jeszcze żaden nie przewiózł, nawet Hilux. Szkoda tylko, że ruda go uwiodła.... To był czas na rozstanie.
Resory - owszem twarde. Do katowania bez rewersów ani rusz. Ale to auto na długo zapadnie mi w pamięci po kilku latach użytkowania.
Tyle ziemi na raz do ogrodu to jeszcze żaden nie przewiózł, nawet Hilux. Szkoda tylko, że ruda go uwiodła.... To był czas na rozstanie.
Re: Czas na nową sztukę!
wszystko zależy od właściciela, hzj ma swoją przewagę nad wersją ld, ale w chwili gdy zdecydujemy się na kzj lub Rj to rozkład sił wygląda zupełnie inaczej. Albo ciężki niezajebliwy traktor, albo lżejszy, zwrotniejszy, tańszy i równie wytrzymały TLC w wersji LD. Temat zależny od zapotrzebowania i nie da się jednoznacznie powiedzieć który jest lepszy.
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 20 sie 2019, 18:11
Re: Czas na nową sztukę!
temat raczej zależny od rynku.upoluj swoją sztukę zanim ruda to zrobi haha.najlepszy uzbrojony w dobrej kasie i wg mnie z twardym dachem tj. blaszaznka