mosty
Moderator: luk4s7
mosty
szukam wiadomości na temat mostów w J60 i 61.
Jakie były czy miały blokady i jakie przełożenia gdzie mogę to znależć?
Jakie były czy miały blokady i jakie przełożenia gdzie mogę to znależć?
Re: mosty
W tym modelu występują najmocniejsze mosty jakie kiedykolwiek wyprodukowała Toyota, przejęte z modeli HD serii J4.
Mosty są bardzo mocne, przekładnie mają średnicę 9,5". Przełożenie ze skrzynią manualną to 3,70:1, wersja z automatem ma przełożenie 4,11:1
Tylne piasty to konstrukcja w pełni odciążona, możliwa jest jazda nawet z ukręconą półośką ponieważ koło nie odpadnie od mostu, jak ma to miejsce w zwykłych konstrukcjach.
Z ciekawostek powiem że sprzęgiełka do przedniego mostu pasują od modelu J7
Wystepowały wersje z oryginalnymi blokadami obu mostów, załączane były poprez system linek i cięgła znajdujące się między fotelami.
sam chciałbym wiedzieć gdzie znaleźć mosty z blokadami
Mosty są bardzo mocne, przekładnie mają średnicę 9,5". Przełożenie ze skrzynią manualną to 3,70:1, wersja z automatem ma przełożenie 4,11:1
Tylne piasty to konstrukcja w pełni odciążona, możliwa jest jazda nawet z ukręconą półośką ponieważ koło nie odpadnie od mostu, jak ma to miejsce w zwykłych konstrukcjach.
Z ciekawostek powiem że sprzęgiełka do przedniego mostu pasują od modelu J7
Wystepowały wersje z oryginalnymi blokadami obu mostów, załączane były poprez system linek i cięgła znajdujące się między fotelami.
sam chciałbym wiedzieć gdzie znaleźć mosty z blokadami
Re: mosty
to pomoże zidentyfikować most
http://www.brian894x4.com/Gearratiosanddiffs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.brian894x4.com/Gearratiosanddiffs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: mosty
problem w tym ze u mnie nie ma tabliczek znamionowych czy roznia sie mosty w J60 i J61??czy sa te same?
Re: mosty
takie same
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: mosty
Nie żebym się jakoś znał na 60siatkach, ale wiem ,że bywały wersje z obciążonymi półosiami-różnią się tym że w odciążonych zabieraki wystają podobnie jak z przodu, a w obciążonych sa zwykłe bębny jak w osobówce (tylko 4 razy większe).
Re: mosty
A który Ci potrzebny?
Re: mosty
były odciążone praktycznie we wszystkich HJ6, obciążone były generalnie w benzyniakach
Re: mosty
U mnie oryginalnie był obciążony z otwartym dyfrem
Re: mosty
dlatego napisałem że generalnie, czasami zdarzają się takie kwiatki jak obciążony w Dieslu
Re: mosty
ale sprawdzic mozna po tabliczce?czy jest sposob inny?
potrzebuje przodu ale jakby sie trafił tyl z blokadami kto wie kto wie
potrzebuje przodu ale jakby sie trafił tyl z blokadami kto wie kto wie
Re: mosty
Dzikarz jeżeli nie masz tabliczki to tylko policzenie zębów da Ci gwarancję że nowy most będzie mieć takie samo przełożenie co stary
Re: mosty
tylny most w górę, kręcisz kołami 10 razy, liczysz obroty wału
37 obrotów to 3.70
41 obrotów to 4.11
odciążone i obciążone jak odróżnić:
http://www.jtoutfitters.com/pages.php?c ... hf6c2un257" onclick="window.open(this.href);return false;
37 obrotów to 3.70
41 obrotów to 4.11
odciążone i obciążone jak odróżnić:
http://www.jtoutfitters.com/pages.php?c ... hf6c2un257" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: mosty
dobrePatry pisze:tylny most w górę, kręcisz kołami 10 razy, liczysz obroty wału
37 obrotów to 3.70
41 obrotów to 4.11
odciążone i obciążone jak odróżnić:
http://www.jtoutfitters.com/pages.php?c ... hf6c2un257" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: mosty
to u mnie tradycyjny,teraz wlasnie sie przyjrzałem estawesowej starej"mostowni".