opinie posiadaczy land cruiser 120/2005/3.0d
Moderator: luk4s7
opinie posiadaczy land cruiser 120/2005/3.0d
witam wszystkich
jak wyżej pytanie tyczy wszystkich co mieli coś wspólnego z 120stką
jak samochód się sprawował i co myślicie o tym wozie
miałem 90tke i teraz czas przeskoczyć wyżej zanim dokonam zakupu chciałem posłuchać opinii ludzi którzy posiadają takie fury,czy jest sens sie pakować w taki samochód może dodam że miałem patrola i LC 90 z której byłem super zadowolony
z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
jak wyżej pytanie tyczy wszystkich co mieli coś wspólnego z 120stką
jak samochód się sprawował i co myślicie o tym wozie
miałem 90tke i teraz czas przeskoczyć wyżej zanim dokonam zakupu chciałem posłuchać opinii ludzi którzy posiadają takie fury,czy jest sens sie pakować w taki samochód może dodam że miałem patrola i LC 90 z której byłem super zadowolony
z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Re: opinie posiadaczy land cruiser 120/2005/3.0d
Co prawda nie mam, ale sam rozważałem taką zamianę. Dużo wygodniejsze auto, wyeliminowane bolączki 90 (przekładnia kierownicza, przedni dyfer, dolne sworznie). Do turystyki rewelacja.
Re: opinie posiadaczy land cruiser 120/2005/3.0d
Mam i chwale sobie bardzo. Dziś szukałbym mocniejszej benzynowej ale to biały kruk
Re: opinie posiadaczy land cruiser 120/2005/3.0d
jeszcze mi się pytanie które modele 120-stek nie posiadają filtra czastek stałych?
Re: opinie posiadaczy land cruiser 120/2005/3.0d
Chyba nasze krajowe nie posiadają tego filtra, przynajmniej nikt się tu nie skarży. Proponuję szukać modelu od 2007 bo ma lepszą skrzynie (automat i manual), większą moc 173km i tańsze w zakupie wtryski dwu pinowe. Reszta wytrzyma naprawdę dużo.
Re: opinie posiadaczy land cruiser 120/2005/3.0d
Mam 2006 i naprawdę autko super zwłaszcza do turystyki
Re: opinie posiadaczy land cruiser 120/2005/3.0d
Mam 2006 i naprawdę autko super zwłaszcza do turystyki
Re: opinie posiadaczy land cruiser 120/2005/3.0d
Mam 2006 i naprawdę autko super zwłaszcza do turystyki
Re: opinie posiadaczy land cruiser 120/2005/3.0d
Od 6 mc mam j120 z 2014 roku silnik ten co w j9 czyli 163KM, samochód ma 320tyś., wtryski podobno oryginalne jeszcze nic nie było z nimi robione. Kupiłem od 1 właściciela.
Z zebranych opinii (także po warsztatach) słabszy silnik ma znacznie trwalsze wtryskiwacze niż ten po lifcie (173), ale za to ew. wymiana znacznie droższa.
Dla mnie w porównaniu do osobówki to jeździ się tym jak Lublinem, ale jest super
Zrobiłem nim narazie 10tyś. km od zakupu (cześć w terenie), co trzeba było zrobić to hamulce (standardowo zapieczone tłoczki), wymieniony uszczelniacz reduktora i półosi z tyłu, manszety przegubów, tarcze, klocki. Te uszczelniacze to w sumie jakoś bardzo nie ciekły, ale poprosiłem żeby zrobili wszystko co podejrzane im się wyda (chcę mieć samochód sprawny). Oleje.
Standardowo śruby regulacyjne stoją więc jeśli chcieć ustawić zbieżność np. po wymianie zawieszenia trzeba doliczyć +2kzł na wymianę tego.
Blokada tylnego mostu, nie działa (podobno standard).
DFP nie mam.
Korozja.
Mimo tych wszystkich mankamentów, samochód jest świetny
Z zebranych opinii (także po warsztatach) słabszy silnik ma znacznie trwalsze wtryskiwacze niż ten po lifcie (173), ale za to ew. wymiana znacznie droższa.
Dla mnie w porównaniu do osobówki to jeździ się tym jak Lublinem, ale jest super
Zrobiłem nim narazie 10tyś. km od zakupu (cześć w terenie), co trzeba było zrobić to hamulce (standardowo zapieczone tłoczki), wymieniony uszczelniacz reduktora i półosi z tyłu, manszety przegubów, tarcze, klocki. Te uszczelniacze to w sumie jakoś bardzo nie ciekły, ale poprosiłem żeby zrobili wszystko co podejrzane im się wyda (chcę mieć samochód sprawny). Oleje.
Standardowo śruby regulacyjne stoją więc jeśli chcieć ustawić zbieżność np. po wymianie zawieszenia trzeba doliczyć +2kzł na wymianę tego.
Blokada tylnego mostu, nie działa (podobno standard).
DFP nie mam.
Korozja.
Mimo tych wszystkich mankamentów, samochód jest świetny