Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 2200
- Rejestracja: 16 paź 2009, 00:25
- Auto: VW T4 Syncro- Osio?ek, ale jak w domu si? czuj?
- Kontakt:
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
No tak za bardzo edytować się nie da. Pełna odpowiedzialność za słowa . Literówki się zdarzają, polskie znaki ostatnio bywają niemodne, wulgaryzmy są nagradzane klapsem. Ot takie grzeczne forum .
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
Poprawiłem Ci i spać idę. Jutro idę do roboty upiększać Toyoty i naprawiać popsutego rocznego Nissana
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
Dostosuję sięRemik pisze:No tak za bardzo edytować się nie da. Pełna odpowiedzialność za słowa . Literówki się zdarzają, polskie znaki ostatnio bywają niemodne, wulgaryzmy są nagradzane klapsem. Ot takie grzeczne forum .
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
Przecież napisałem że 3.0 nie dotyczykylon pisze: i naprawiać popsutego rocznego Nissana
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
Igor na ostatnim zdjeciu z pierwszego postu widac przedni most i zawieszenie na sprezynach. Pozniej piszesz o silniku 4.2TD ktorego (tak zrozumialem) zamieniasz na V8 od GM. Co wy wlasciwie przerabiacie? HDJ105
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
To był silnik 4.2 ... dołożył kiedyś Australijski zestaw TurboJerzy23 pisze:Igor na ostatnim zdjeciu z pierwszego postu widac przedni most i zawieszenie na sprezynach. Pozniej piszesz o silniku 4.2TD ktorego (tak zrozumialem) zamieniasz na V8 od GM. Co wy wlasciwie przerabiacie? HDJ105
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
dzieki. Juz myslalem, ze gdzies byly lewostronne 105 z silnikiem 1-HD-FTV. A wyglada na to, ze byla to uturbiona HZJ105igor909 pisze:To był silnik 4.2 ... dołożył kiedyś Australijski zestaw TurboJerzy23 pisze:Igor na ostatnim zdjeciu z pierwszego postu widac przedni most i zawieszenie na sprezynach. Pozniej piszesz o silniku 4.2TD ktorego (tak zrozumialem) zamieniasz na V8 od GM. Co wy wlasciwie przerabiacie? HDJ105
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
... ale spokojnie ... żeby nie było łatwo to jest pierwszy problem :)21
Toyota 105 4.2 D ma reduktor HF1A czyli średnica wałka 30 mm i 23 zęby
Toyota 100 4.2 TD ma reduktor HF2A czyli średnica wałka 34 mm i 19 zębów
Najnormalniej w świecie pomyliłem się i zamówiłem zestaw do reduktora HF2A
W sumie może i lepiej bo jest mocniejszy
Na szczęście nowy reduktor już znalazłem i będzie w poniedziałek
Toyota 105 4.2 D ma reduktor HF1A czyli średnica wałka 30 mm i 23 zęby
Toyota 100 4.2 TD ma reduktor HF2A czyli średnica wałka 34 mm i 19 zębów
Najnormalniej w świecie pomyliłem się i zamówiłem zestaw do reduktora HF2A
W sumie może i lepiej bo jest mocniejszy
Na szczęście nowy reduktor już znalazłem i będzie w poniedziałek
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
Zamówiłem zestaw do 4.2 TD ... tylko zapomniałem że to 4.2 D + Turbo
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
.. i co dalej....wysyłka zwrotna i nowe graty ...czy nowe graty i odsprzedaż.... ...igor909 pisze:Zamówiłem zestaw do 4.2 TD ... tylko zapomniałem że to 4.2 D + Turbo
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
Nie ...jezus pisze:.. i co dalej....wysyłka zwrotna i nowe graty ...czy nowe graty i odsprzedaż.... ...igor909 pisze:Zamówiłem zestaw do 4.2 TD ... tylko zapomniałem że to 4.2 D + Turbo
Zestaw Marksa zostaje ... zmieniamy reduktor na HF2A
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
Jak wychodzi obciazenie przedniego zawieszenia z tym silnikiem GM,
nie bedzie sie prowadzilo gorzej?
nie bedzie sie prowadzilo gorzej?
Re: Toyota 105 ... 6.5 Turbo Diesel + TCI 6X
Silnik V8 jest lżejszy od 4.2Zaparka pisze:Jak wychodzi obciazenie przedniego zawieszenia z tym silnikiem GM,
nie bedzie sie prowadzilo gorzej?